Cum cumpar?
Creati un cont sau autentificati-va. Selectati produsul dorit si adaugati in cosul dvs de cumparaturi. Click pe “Continua”, verificati apoi daca este corecta comanda dvs si adresa de livrare si finalizati comanda. Daca doriti sa continuati cumparaturile, puteti adauga in cos mai multe produse in aceeasi maniera.
Cum pot fi sigur ca produsul se potriveste?
O buna documentare inainte de comanda va oferi intotdeauna mai multa siguranta cu privire la produsul/marimea care vi se potriveste cel mai bine. Pagina fiecarui produs contine un link catre “Ghidul Marimilor”. Accesati link-ul si urmati instructiunile prezentate acolo pentru a afla marimea exacta. De asemenea, accesand galeria foto o sa gasiti o poza cu produsul in format marit cu mai multe masuratori. Daca nu gasiti intotdeauna informatiile de care aveti nevoie va rugam sa nu ezitati sa ne contactati.
Cum platesc?
Ramburs – Plata ramburs se va efectua direct la curier in momentul primirii coletului;
Plata online cu cardul – Puteti plati si online folosind un card valabil activat pentru tranzactii online.
Plata prin trasfer bancar – RO24INGB0000999906284042 Pache Junior SRL
Cum se face transportul?
Transportul este gratuit daca comanda este mai mare de 600 RON. Pentru comenzi mai mici, transportul costa 19.99 Ron. http://www.fancourier.ro/orasele/locatiiFAN.pdf.
Comenzile vor ajunge la destinatie in maxim 48 de ore. (cel mai des in 24H).
Daca se returneaza o parte din comanda minima pentru care oferim transport gratuit, atunci valoarea transportului de 19.99 Ron va fi retinuta din retur.
Se poate returna sau schimba un produs?
Daca numarul nu este corespunzator, schimbul de numar este gratuit. Noi va vom trimite numarul corect si vom cere ramburs coletul de la dvs. Daca din orice motiv nu doriti produsul, noi va oferim credit in magazinul nostru timp de un an calendaristic de la data primirii coletului de la dvs. Cheltuielite de transport vor fi suportate de dvs. Va rugam sa ne trimiteti coletul la adresa: Soseaua Berceni, nr 8, Sector 4 Bucuresti. 0722384713.
Cum procedam in cazul clientilor neseriosi?
Comertul online se bazeaza pe incredere. Daca un client nu ridica coletul, refuza primirea lui, returneaza un colet fara sa il deschida, atunci ne rezervam dreptul de a cere banii in avans sau de a nu onora comanda.
Cum pot afla cand se adauga un produs nou sau cand sunt promotii?
Abonati-va la newsletter si astfel de fiecare data cand adaugam produse noi veti fi anuntati printr-un email.
Cum prelucrati datele noastre personale?
Datele dvs sunt in siguranta cu noi. Va respectam dreptul la protectia datele dvs personale. Pentru mai multe detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal dati click aici.
0 comentarii